13 de març del 2012

Caminant per Barcelona

M'agrada caminar per Barcelona. M'encanta l'ambient que es respira els dies feiners.
M'agrada sempre, però si a sobre ja notes que s'acosta la primavera, aleshores és un autèntic plaer.
I és que, sense buscar-ho, et pots trobar amb imatges privilegiades com la que vaig viure aquest dilluns per la tarda.
Venia de veure un client que te l'oficina a prop de la Plaça Molina. Fèia bona tarda i vaig decidir baixar caminant fins a Plaça de Catalunya.
Baixava per Balmes, i al arribar a Travessera vaig torçar a la dreta per poder agafar Tusset, és un carrer que m'atrau. Al passar la Diagonal em vaig trobar amb el que veieu a la fotografia, un piano de concert, amb pianista inclosa, al mig del carrer, concretament a Enric Granados amb Diagonal. És una zona per vianants que de fet fa funcions de placeta, amb bancs públics i les taules i cadires dels bars del costat.
Va estar un moment deliciós. Em vaig sentir un privilegiat.

20 de febrer del 2012

Cap de setmana a Londres

Aquest cap de setmana la Núria i jo ens hem anat a Londres a donar una volteta. Vam sortir el dissabte a les 07:35 i aterravem de tornada el diumenge sobre les 9 de la nit.
Tots dos dies ens va fer bastant de fred, però el dissabte, a més, va estar plovent una bona part del dia. El diumenge, en canvi, un dia radiant.
Vam arribar per Heatrow, i amb metro ens vam trasladar directament a Picadilly, lloc on teniem l'hotel, quasi tocant a Picadilly Circus.

A les 13:00 vam anar al punt de reunió d'una volta guiada per un espanyol. Va estar un encert, perque el guia era un tipus molt simpàtic d'Ulldecona, que es va deixar la pell per aconseguir que l'experiència ens resultés divertida. Ens vam trobar a Hyde Park Corner, on vam començar un itinerari amb parades a a la casa d'en Wellington, Buckigham Palace, Trafalgar Square, Horse Guards (on hi ha dos guardes a cavall), Downing Street i, finalment, a westminster. La major part del temps sota la pluja. Però molt bé. Val la pena que les visites siguin guiades.

Al vespre vam anar aun dels teatres del Soho on feien "Thriller", una recreació de l'obra de Michael Jackson. Excel·lent!

El diumenge Sol i fred. Una volta per Hyde Park, i després per la zona de Chelsea, la part ricachona. Finalment vam anar de nou a la zona de Westmister i del Parlament.

5 de febrer del 2012

Hem anat a Can Barça

L'Angel i jo vam anar ahir al Camp Nou a veure el Barça contra la Reial Societat.
Va estar una iniciativa conjunta de la Núria i de l'Anna Contreras com un regal més dels meus 60 anys. Els carnets son d'una amiga de l'Anna. I, per cert, les localitats magnífiques, doncs están en el lloc simètric a la tribuna. Es veu perfecte! Tal qual ho veuen el Sandro i companyia.

El partit ha estat discret, Ha guanyat el Barça per 2 a 1. Gols de Tello i de Messi.

Això si, hem passat molt de fred. La temperatura rondava els cero graus.
Aquesta és la breu crònica del partit que hi ha a la web www.fcbarcelona.cat:
"El Barça ha tornat a superar totes les adversitats i s'ha desfet de la Reial Societat en un matx en què Tello i Messi, amb un gol a cada part, han decidit la victòria local. No ha estat un triomf fàcil per als de Guardiola, que han hagut de fer front a una nit molt freda i a la lesió de Busquets, que ha hagut d'anar-se'n en els compassos finals, instants després d'haver saltat al camp. Un gol de Vela en la recta final ha posat el 2-1 definitiu en un Camp Nou que ha reunit 52.646 valents que han pogut amb el fred."

13 de novembre del 2011

Boira a Sant Mateu

No és gens habitual, però avui hi havia una bona boira a la part més alta del GR92 des del que es pot anar a l'hermita de Sant Mateu.
Malgrat això, la temperatura era bona. Podem veure al Josep en màniga curta, i a mi mateix que m'he arremangat.
Vam continuar sense problema fins als quatre camins, lloc on vam agafar cap a Vilassar de Dalt. Des d'allà fins a la platja passant per Premià de Mar. I cap a casa, a dinar per recuperar les calories gastades.

11 de juliol del 2011

Berlin, Dresde, Praga

Un tomb de 2 dies per Berlín, visitant després Dresde i, finalment, Praga. No està gens malament, oi?

Doncs això és el que vam fer. El dijous dia 7 de juliol vam agafar l'avió cap a Berlín, i au! a visitar els llocs emblemàtics de la ciutat: el "pirulí" que es veu de tot arreu, la porta de Brandeburgo, el tristement famós mur, el Scheck Point Charly, etc..

El dissabte, a primera hora, vam marxar amb tren cap a Dresde, una ciutat monumental que els alemnas han sapigut reconstruir després que la guerra la deixés gaire be totalment destruida.

El mateix dissabte per la tarda vam agafar de nou el tren per anar cap a Praga. I vam arribar sobre les 10 de la nit. L'hotel, magnífic! a la plaça de la República, al centre històric de la ciutat.

16 de juny del 2011

A Montgat hi ha un "Home dels Gats"

Avui,caminant per la zona de les platges de Montgat, ens hem trobat un personantge d'allò més curiós. Una espècie de flautista d'Hamelin, però sense flauta ni rates. En aquest cas el seguien tot un grup de gats. Ell anava dient "vamos, vamos...", i els gats el seguien.
Està clar que la melodia màgica que els encanta és el menjar i el beure que els gats saben que aquest home els hi donarà al final del camí.

14 de maig del 2011

En Jordi i la Cèlia fan 40 anys de casats

En Jordi i la Cèlia ens van convidar a cel·lebrar el seu 40è aniverssari de cassats, amb un dinar al restaurant El Pescador de Badalona, un lloc de Badalona de "tota la vida".
Un dia magnífic, típic del mes de maig, a tocar de l'aigua de mar. Bon menjar, bona beguda, bons amics.